Skuteczność jest dla nas priorytetem
Odwiedź nasz sklep marketingowy emarketing.sklep.pl
Wiemy, że dla naszych klientów najważniejsza jest skuteczność działań. Poniżej prezentujemy wyniki w 3 przykładowych obszarach:
- Google Ads
- social media i FB Ads
- e-mail marketingu i automatyzacji SALESmanago
Google Ads
Kampanie Search i Display z budżetem 700 zł/miesiąc. Wyniki 19 dni działań kampanii. Za 355 zł pozyskaliśmy konwersje na poziomie 19 747 zł. Zwróć uwagę, na bardzo niski koszt konwersji w stosunku do jej wartości, wysoki ROAS oraz fakt, że świetnie konwertuje nam kampania display, która zazwyczaj przynosi efekty zasięgowe czy zw. z budowaniem świadomości marki.
Kampania dla firmy prowadzącej sprzedaż online. Współczynnik konwersji wynoszący ponad 6%, ponad 29 tys. przychodu przy zainwestowaniu 4300 zł oraz ponad 120 połączeń telefonicznych.
Prowadząc kampanie Google Ads w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej wygenerowaliśmy 34 tys. przychodu dla sklepu internetowego, z którym współpracowaliśmy.
SALESmanago
Wysyłając mailingi do bazy świadomie zapisanych użytkowników liczącej niecałe 20 tys. rekordów oraz uruchamiając program powitalny i edukacyjny w ciągu miesiąca wygenerowaliśmy przychód na poziomie 18 tys. zł.
Social media – Facebook
Wykorzystanie real time marketingu – powiązanie produktu ze świętem narodowym i fajnym zadaniem dla użytkowników wygenerowaliśmy zasięg organiczny posta na poziomie 33 tys. odbiorców. Wsparcie dodatkowym budżetem reklamowym na poziomie 50 zł pozwoliło nam osiągnąć finalny wynik w postaci 46 tys. odbiorców, 6 tys. aktywności, 244 polubień, 230 komentarzy i 42 udostępień. Dzięki funkcji zapraszania do polubienia strony osób, które zareagowały na post, udało się także pozyskać jednorazowo ponad 100 nowych fanów.
Ruch z social mediów często nie konwertuje bezpośrednio, czyli w raporcie Google Analytics – Pozyskiwanie, gdzie widzimy liczbę i wartość konwersji przypisywanych za zasadzie ostatniego kliknięcia niebezpośredniego, często nie zobaczymy realnego wpływu np. FB na sprzedaż. Warto zatem zajrzeć do raportu Konwersje wspomagane, gdzie zobaczymy do ilu transakcji przyczyniło się dane źródło. Często media społecznościowe pojawiają się na różnych etapach ścieżki zakupowej a rezygnacja z inwestowania w nie może zaburzyć przepływ ścieżki i w efekcie doprowadzić do spadku ogólnej liczby transakcji – dokładnie udział danego źródła i medium możemy zobaczyć w raporcie Najważniejsze Ścieżki Konwersji. Warto również zaglądać do raportu pozwalającego porównywać modele atrybucji.
Social media – Pinterest
Gdy niespełna 2 lata temu zaczynaliśmy prowadzić konto na Pintereście dla Decorami, wiedzieliśmy że będzie ciężko – serwis jest niszowy, o wiele mniej popularny niż FB, ale wierzyliśmy również, że warto podjąć ten trud. Obecnie możemy się pochwalić ponad 30 tys. odwiedzających w miesiącu i klientami trafiającymi do sklepu właśnie z tego źródła. Po zaledwie 2 miesiącach, statystyki uległy niemal podwojeniu, sięgając 52 tys. odwiedzających. Obecnie profil Decorami odnotowuje około 152 tys. odwiedzających w miesiącu Jeśli Twoja firma działa w branży fashion, beauty, interior design lub innej, w której jesteśmy w stanie inspirować czy opowiadać za pomocą obrazów o tym, jak Twoje produkty rozwiązują problemy klientów, to Pinterest jest dla Ciebie. Zgłoś się do nas – chętnie pomożemy
Wybrane referencje
Jeśli chcesz osiągać podobne i lepsze wyniki, skontaktuj się z nami – pomożemy!
Odwiedź nasz sklep marketingowy emarketing.sklep.pl