Automatyzacja zarządzania Google Ads z Adcore

W grudniu dostaliśmy się do akceleratora ADCORE. Dzięki temu będziemy mogli zaoferować naszym klientom jeszcze lepszą i efektywniejszą obsługę kampanii Google Ads. A to wszystko dzięki dostępowi do nowoczesnych technologii analizujących, raportujących i automatyzujących dużą część zadań, które wykonywane manualnie pochłaniają masę czasu i nie zawsze są trafne.

Obecnie przechodzimy intensywne szkolenie, aby w nowym roku 2020 móc zaoferować naszym obecnym i nowym klientom wyższy poziom doradztwa.

Jedną z usług, które wprowadzimy będzie darmowy audyt działań reklamowych Google, dzięki któremu potencjalni klienci dowiedzą się, czy ich pieniądze są wydawane w najbardziej efektywny sposób i czy przypadkiem ich nie tracą.

Obecni klienci będą otrzymywali comiesięczne przejrzyste raporty i rekomendacje ulepszeń prowadzonych działań. Będziemy także oferowali zarządzanie feedem produktowym w zakresie niedostępnym w ramach Google Merchant Center.

Narzędzia, do których będziemy mieli dostęp:

  • SEMDOC²  – narzędzia do kontroli konta. Generuj przyciągające wzrok raporty uwzględniające 52 kluczowe dane i mierniki, aby pomóc w szybkim osiągnięciu doskonałej wydajności.
  • ADCORE Views – narzędzie do określania stawek i zarządzania budżetem. ADCORE Views wykorzystuje zaawansowane algorytmy inteligentnego uczenia maszynowego określania stawek, które wymagają minimalnej liczby konwersji. Z tym narzędziem nawet mniejsze firmy mogą korzystać z optymalizacji kampanii pod kątem CPA i ROI.
  • Feeditor – narzędzie do zarządzania feedami produktowymi, które pozwala tworzyć, optymalizować, edytować i przesyłać pliki danych do ponad 200 kanałów zakupów i witryn porównujących ceny. Dzięki niemy możemy zwiększ efektywność zakupów i dynamicznych kampanii naszych klientów za pomocą jednego rozwiązania.

    W ramach programu mamy także dostęp do zasobów wiedzy ADCORE. Będziemy brali udział w seminariach internetowych, otrzymamy dostęp do oficjalnych dokumentów i studiów przypadków.Zasoby edukacyjne mają na celu zapewnienie agencjom akceleratora różnorodnego zestawu zasobów ukierunkowanych na dalszy rozwój wiedzy i najlepszych praktyk w zakresie reklamy cyfrowej.

Już wkrótce przedstawimy nową ofertę!