Link building, czyli skąd brać linki prowadzące do Twojej strony?

Odwiedź nasz sklep marketingowy emarketing.sklep.pl

Jednym z ważnych czynników wpływających na pozycję strony www czy sklepu internetowego w wyszukiwarce Google są linki w innych serwisach prowadzące do nas. Profesjonalne agencje SEO zajmują się budowaniem profilu linkowego dla stron swoich klientów, systematycznie pozyskując nowe łącza prowadzące do ich serwisów. Co jednak, jeśli chcielibyśmy sami, chociaż w niewielkim  zakresie, pozyskiwać linki dla swojego biznesu? Sprawdźmy to.

Skąd w ogóle mogą pochodzić linki?

Linki mogą pochodzić z katalogów, forów dyskusyjnych i komentarzy czy stron zapleczowych. My jednak nie będziemy się zajmować tego typu linkami,  których wartość jest niejednokrotnie znikoma. Jeśli zajmujesz się tematem sam, skup się na bezpiecznych metodach polegających na zdobywaniu dobrych jakościowo i naturalnych linków. Tego typu łącza mogą pochodzić z renomowanych katalogów, aktywnych blogów oraz portali i serwisów tematycznych. Jeśli sam prowadzisz wartościową stronę www możesz zaproponować współpracę innej stronie czy blogowi i po prostu wymienić się publikacjami zawierającymi linki do waszych serwisów. Jednak jeśli jesteś na początku drogi, to zapewne ciężko będzie Ci przekonać kogokolwiek do takiej kooperacji. Co więc zrobić? Tu z pomocą przychodzą serwisy takie jak White Press czy Linkhouse.

White Press

W White Press istnieje możliwość zamówienia publikacji artykułów u wielu wydawców. Ich bazę można przeszukiwać według rozmaitych kryteriów. Znajdziecie tam zarówno małe portale o niszowej tematyce, jak i serwisy należące do dużych wydawców. Koszt publikacji waha się od kilkudziesięciu złotych do kilku tysięcy. Po wybraniu portalu zobaczycie szczegóły oferty, w której wydawca podaje także wymagania co do tekstu dotyczące jego poziomu merytorycznego, długości, unikalności, liczby zdjęć i dopuszczalnych rodzajów linków. Możecie także od razu zamówić odpłatne napisanie artykułu.

Linkhouse

W Linkhouse jest potężną platformą linkbuildingu i content marketingu. Zajdziecie tam ponad 14 000 stron w kilku językach oraz narzędzia ułatwiające proces pozyskiwania linków i monitorowania wyników działań, a także usługi copywriterskie. W serwisie znajdziecie najważniejsze parametry oceny wydawców i statystyki ruchu portali. Moduły linków tematycznych czy relinkowania pozwolą w łatwy i szybki sposób zaplanować zaawansowane kampanie link buildingu.

Jeśli chcesz wcześniej przygotować artykuły i treści, które będziesz publikować poprzez White Press czy Linkhouse, polecamy skorzystanie z serwisu Good Content, gdzie w ciągu 6 godzin od zamówienia otrzymasz gotowy tekst do akceptacji napisany przez jednego z ogromnej bazy sprawdzonych copywriterów. My w swojej codziennej pracy korzystamy z wszystkich opisanych serwisów i możemy poświadczyć, że jest to bardzo skuteczne, łatwe i wygodne. Gdybyś jednak potrzebował pomocy i zaplanowania całego procesu, zgłoś się do nas, pomożemy!

Odwiedź nasz sklep marketingowy emarketing.sklep.pl

Kamila Górecka-Kirwiel

+ 48 501 611 648
Czekam na Twój telefon lub e-mail