Skuteczna reklama na Facebooku według Artura Jabłońskiego

Jestem świeżo po lekturze najnowszej książki Artura Jabłońskiego „Skuteczna reklama na Facebooku” i muszę przyznać, że czytało się ją bardzo szybko, połykało wręcz. Książka jest napisana prostym, trafiającym do odbiorcy językiem. Autor nie stawia na magiczne sztuczki czy growth hacki, ale przekazuje rzetelną wiedzę, która pozwoli każdemu przejść przez wszystkie kroki tworzenia, prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych na FB.

Co tam znajdziemy?

Treść została podzielona w sposób odpowiadający strukturze istniejącej w managerze reklam FB – od wyboru celu, poprzez targetowanie, czyli dobór grupy docelowych, aż po kreację, czyli tworzenie reklam w różnych dostępnych formatach. Znajdziecie tu także informacje o tworzeniu niestandardowych i podobnych grup odbiorców, zaawansowanych działaniach remarketingowych oraz wskazówki dotyczące analizowania i optymalizacji reklam.

Artur dzieli się z nami swoim doświadczeniem popartym tysiącami zrealizowanych z sukcesem kampanii. Pokazuje sprawdzone rozwiązania, które miał okazję przetestować i przekonać się o ich skuteczności.

Dla kogo jest ta książka?

Dla każdego, kto zamierza rozpocząć lub już prowadzi działania reklamowe na Facebooku. Bez względu na to, czy dysponujesz wielotysięcznym budżetem czy kwotą nie przekraczającą kilkuset złotych, znajdziesz tu coś dla siebie. Szczególnie polecam ją osobom po stronie klienta, które zlecają działania reklamowe na FB agencjom czy freelancerom. Zrozumienie mechanizmów działania systemu reklamowego FB pozwoli wam lepiej wyznaczać cele, które zrealizować ma agencja i oceniać ich efekty. Nawet jeśli nigdy sami nie będziecie grzebali w menadżerze reklam, warto byście posiadali wiedzę na temat tego, co na FB jest możliwe, a co nie i jak to osiągnąć oraz ocenić, czy się udało.

Najważniejsza jest strategia

Na koniec jedna ważna refleksja, każdy kanał dotarcia do klienta rządzi się swoimi prawami i różni się od innych sferą technikaliów, ale wszystkie łączy jedno – żeby prowadzić w nich skuteczne działania musisz najpierw poświęcić czas na dopracowanie twojej strategii marketingowej, poznanie swoich grup docelowych i dobranie odpowiednich celów, które chcesz osiągnąć. Także pamiętaj, najpierw strategia a potem narzędzia.

Książkę możecie kupić tutaj >>

Jeśli potrzebujesz pomocy w przygotowaniu strategii marketingowej lub wdrożeniu skutecznych działań w social mediach lub innych kanała, skontaktuj się z nami:

Zapytaj o ofertę dla Ciebie

Kamila Górecka-Kirwiel

+ 48 501 611 648
Czekam na Twój telefon lub e-mail